تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, | 3:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمد رجبی

 یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران محصولات امنیتی شرکت Kaspersky با آن سروکار دارند، مشاهده پیغام خطای Black list of licenses is corrupted است. این مشکل معمولاً به هنگام قطع ناگهانی به‌روزرسانی برنامه صورت می‌گیرد و پس از آن هر چه بر روی دکمه Fix it now کلیک کنید مشکل حل نمی‌شود. و تنها به‌روزرسانی برنامه انجام می‌گیرد و پیغام خطا باقی می‌ماند. 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, | 3:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمد رجبی

 چندین حرفه جدید به صورت همزمان در مروگر محبوب موزیلا کشف شد. این ضعف‌های امنیتی باعث می‌شد هکرها با ارسال نامه الکترونیکی تحت وب آلوده، و ارسال آن به سمت کاربر، کدهای مورد نظر خود را با باز کردن آن نامه آلوده توسط کاربر ، بر روی کامپیوتر او اجرا کنند. این خطر 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, | 3:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمد رجبی

 نرم‌افزار TuneUp Utilities را می‌توان یکی از قدرت‌مندترین نرم‌افزارهای بهینه‌ساز ویندوز دانست. این نرم‌افزار می‌تواند سیستم شما را سریع‌تر و امن‌تر کند و تمامی این امکانات را در محیطی کاربرپسند برای شما فراهم نموده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک بازی مخفی شده در دل TuneUp Utilities بپردازیم.

بدین منظور:
ابتدا TuneUp Utilities را اجرا کنید.
سپس (ترفندستان) در محیط برنامه، از منوی Help & Support بر روی About کلیک کنید.
اکنون در پنجره جدید، کلیدهای Ctrl+Alt+Shift را همزمان گرفته و بر روی آیکن زرد رنگ برنامه که شبیه به موم عسل است، دوبار کلیک کنید.خواهید دید که در همان قسمت یک بازی نمایش داده می‌شود که با فشردن کلید Space می‌توانید بازی را آغاز کنید.
این ترفند بر روی نسخه‌های 2011 و 2012 این برنامه تست شده است.
برای دانلود آخرین نسخه این برنامه می‌توانید به اینجا بروید.
 
منبع ترفند: وب سایت ترفندستان



تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, | 3:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمد رجبی

 نرم‌افزار VLC media player یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پخش فایل‌های صوتی و تصویری در جهان است. VLC media player از مجموعه عظیمی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند، بر روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است و از همه مهم‌تر رایگان و متن‌باز است. اکثر کاربران تنها برای گوش دادن به فایل‌های صوتی و یا مشاهده فایل‌های تصویری از VLC استفاده می‌کنند، اما قابلیت‌های این نرم‌افزار بسیار فراتر از این‌هاست. در این ترفند قصد داریم به معرفی 6 قابلیت ناشناخته VLC media player بپردازیم که کمتر کاربری از آن‌ها اطلاع دارد.



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد